Reparationsservice

Reparationer inom garantin
Det snabbaste sättet att få ditt verktyg från Skil reparerat är att lämna in det (tillsammans med inköpskvittot) till din Skil-återförsäljare. Återförsäljaren ser till att verktyget repareras av kvalificerade reparatörer. Du kan lämna in verktyget utan tillbehör och väska. Du får inte ha tagit isär verktyget innan du lämnar in det. Skil står för reparationskostnaderna. Det kan hända att vi ger dig en ersättningsprodukt istället för en reparation.

Reparationer utanför garantin
Även i detta fall rekommenderar vi att du lämnar in verktyget, utan tillbehör och väska, till din Skil-återförsäljare. Du har då möjlighet att ange en gräns för hur mycket du är beredd att betala för reparationen. Om du vill kan du be om en offert före reparationen. Vi tar ut en kostnad för detta, men du behöver inte betala den om du accepterar offerten och låter reparera ditt verktyg.

Utbytesdelar
Om du behöver nya delar eller utbytesdelar till verktyget, hittar du information om detta via vår reservdelsservice.