Service

Reparationer

Reparationer inom garantin
Kontakta din SKIL-återförsäljare för reparation (tillsammans med inköpskvittot). Din återförsäljare ser till att verktyget repareras av kvalificerade reparationstekniker. Du kan lämna in verktyget utan tillbehör och väska. Du får inte ha tagit isär verktyget innan du lämnar in det. SKIL står för reparationskostnaderna. Det kan hända att vi ger dig en ersättningsprodukt istället för en reparation.

Reparationer utanför garantin
Kontakta din SKIL-återförsäljare för reparation.

Reservdelar

COVID-19 påverkar allting i våra liv och även vår verksamhet. Därför måste vi tyvärr meddela att vi inte kommer att kunna förse dig med några reservdelar på grund av tillfälliga leveransproblem. För närvarande kan vi inte bekräfta när våra reservdelar kommer att bli tillgängliga. Alla uppdateringar gällande detta ämne kommer fortsättningsvis att publiceras på vår hemsida. Vi beklagar för alla besvär detta orsakar.

Garanti

Alla verktyg från SKIL är noggrant kontrollerade och grundligt testade, och de har genomgått SKILs hårda kvalitetskontroll. Därför ger SKIL garanti på både sina el- och mätverktyg. Garantin begränsar inte de garantirättigheter som köparen erhåller enligt köpeavtalet med återförsäljaren eller enligt gällande lagar.

Garanti

Bruksanvisningar

Letar du efter en bruksanvisning? Du kan ladda ner bruksanvisningar från en produktsida. Du kan hitta äldre SKIL-verktyg i vårt produktarkiv.

Övriga frågor

För övriga frågor ber vi er fylla i vårt kontaktformulär. Vi gör vårt bästa att försöka svara inom två arbetsdagar.